Wednesday, May 31, 2017

Voodikate

Valmis sai minu "elutöö" projekt- heegeldatud voodikate. Alustasin sügisel 2015 ning koos pikemate ja lühemate pausidega  valmis alles nüüd. Idee sain ühest vahvast blogist Little Cotton Rabbits. Midagi mõnusat ja maalähedast õhkus sellest kattest.

 Kokku on  siis minu voodikattes 195 motiivi: 13 laiuses ja 15 pikkuses. Kõik on  kõige lihtsamat tüüpi heegelruudud. Igas ruudus on segamini 4 erinevat hallikat-,  beežikat- ja naturaalvalget  tooni ning need on ümbritsetud grafiithalli heegelringiga. Hiljem on ruudud kokku heegeldatud ja kogu kate ääristatud sama grafiithalli äärega.
 

Kokku kaalub see heegeldis üle 3 kilo, aga raske kate oli ka minu eesmärk, nii ei lähe ta voodi peal eriti kortsu. Kõik lõngad on  kas täisvillased või siis sokilõngad (80% villa 20% polüestrit).  Harva on, kui ma oma töödes sünteetikat kasutan, aga antud töös ei olnud see väike kogus minu jaoks probleemiks. Tundub kuidagi veidi raskem ja jäigem , mis ongi eesmärgiks. Heegelnõel nr.3.

3 comments:

  1. Väga tore töö. Maitsekas tulemus. Vaatan siin nüüd veel ringi.

    ReplyDelete
  2. Olen sõnatu! Milline tohutu ja ilus töö!

    ReplyDelete
  3. Tänud, aega läks tõesti, aga tulemusega olen rahul.

    ReplyDelete